Unify (P)

Unify Wikipedia

Heel veel nuttige informatie over de Openscape producten kun je vinden op onderstaande site

http://wiki.unify.com/wiki/Overview

Doe er je voordeel mee.


Labeling tool voor Unify Optiset, Optipoint en Openstage toestellen.

Key Labelling Tool V7.0

Key labeling tool voor de complete serie Unify Optiset, Optipoint ,Openstage en Openscape Desk Phone toestellen.

Klik hier om de tool te openen.


Helpdesk Gigaset

Alle productinformatie over Gigaset producten vind je op www.gigaset.com/nl.

Wil je iemand telefonisch spreken, voor algemene vragen of vragen over reparaties, dan verwijzen we je graag door naar de Gigaset-klantenservice. Ook zij zijn tijdens kantooruren geopend tussen 9 en 17 uur en bereikbaar op 0900 333 3102.

De klantenservice van Gigaset is ook per e-mail bereikbaar via http://gigaset.com/nl/nl/cms/PageContact.html


Quick Reference Guide Open Stage HFA toestellen

Quick Reference Guide Open Stage HFA toestellen


Unify demo video's

Demo video's voor Unify applicaties


MyPortal to Go voor Android en Apple iOS

MyPortal for Outlook

MyAgent

UC Smart


Quick Reference Guide Openscape Business V2 Applications

Quick Reference Guide Openscape Business V2 Applications


Doorverbinden op OpenStage WL3

Wanneer de OpenStage WL3 handset is geprogrammeerd volgens de @COM template, kunnen deze stappen worden gevolgd voor het doorverbinden van een gesprek:

  1. Zet het huidige gesprek in de wacht m.b.v. linker toets onder het display met de tekst “Wacht”
  2. Voer het interne nummer van een collega in en druk op "Bellen"
  3. Zodra het gesprek is beantwoord, kan het gesprek worden doorverbonden m.b.v. de rechter toets onder het display met de tekst “DVB”

Wanneer het gesprek niet doorverbonden kan worden, kan op de volgende manier het wachtende gesprek uit de wacht worden gehaald:

  1. Druk op de rechter toets onder het display "Annul."
  2. Druk op de middelste toets onder het display "Meer"
  3. Selecteer "Gesprek terughalen"

Gemiste oproepen verwijderen op Unify CP400 toestel

Zie onderstaand document om de gemiste oproepen op een CP400 toestel te wissen:

Als alle oproepen zijn gewist gaat het rode ledje uit.


HFA Handleidingen Unify Openscape Desk Phone - Quick Reference Card (QRC)

Controleer op de onderzijde van uw toestel welk type u heeft of neem contact op met support@trends.nl

Quick Reference Card (QRC)

OpenScape Desk Phone CP100 HFA Quick Reference Guide

OpenScape Desk Phone CP200/CP205 HFA Quick Reference Guide

OpenScape Desk Phone CP400 HFA Quick Reference Guide

OpenScape Desk Phone CP600E HFA Quick Reference Guide


Gebruikershandleiding

OpenScape Desk Phone CP100 User Guide HFA - OpenScape Business

OpenScape Desk Phone CP200/CP205 User Guide HFA - OpenScape Business

OpenScape Desk Phone CP400 User Guide HFA - OpenScape Business

OpenScape Desk Phone CP600/600E User Guide HFA - OpenScape Business


SIP Handleidingen Unify Openscape Desk Phone - Quick Reference Card (QRC)

Controleer op de onderzijde van uw toestel welk type u heeft of neem contact op met support@trends.nl

Quick Reference Card (QRC)

OpenScape Desk Phone CP100 SIP, Quick Reference Guide

OpenScape Desk Phone CP200/CP205 SIP, Quick Reference Guide

OpenScape Desk Phone CP400 SIP, Quick Reference Guide

OpenScape Desk Phone CP600E SIP, Quick Reference Guide

Gebruikershandleiding

OpenScape Desk Phone CP100 SIP, User Guide

OpenScape Desk Phone CP200/CP205 SIP, User Guide

OpenScape Desk Phone CP400 SIP, User Guide

OpenScape Desk Phone CP600/CP600E SIP, User Guide


 


Gebruikershandleiding Unify Phone voor Openscape Business V3

Gebruikershandleidingen voor Unify Phone (nederlands)

  1. voor Android
  2. voor IPhone
  3. voor Web

Gebruikershandleidingen voor Unify Phone (engels)

  1. voor Android
  2. voor IPhone
  3. voor Web



Unify (P)
https://kb.trends.nl/index.php?CategoryID=59